مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ساعت بازی و ترکیب بارسلونا و بایرن مونیخ| حذف ژاوی؟

  • کد خبر: ۱۳۱۳۳۵
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴
ساعت بازی و ترکیب بارسلونا و بایرن مونیخ| حذف ژاوی؟
بارسلونا باید برای حفظ شانس صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن را از پیش رو بردارد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در پنجمین دور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در نیوکمپ پذیرای بایرن مونیخ خواهدبود. این دیدار چهارشنبه، ۴ آبان از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود.

بارسا که در هفته‌های اخیر پرنوسان ظاهر شده، در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار دارد و اگر مقابل بایرن پیروز نشود، مجددا به یورولیگ خواهدرفت.

بایرن که صعودش به مرحله بعدی قطعی شده، در دیدار رفت موفق شد با نتیجه ۲ بر ۰ از سد بارسا بگذرد. آنها با ۱۲ امتیاز صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کرده‌اند و اینکه چند بازیکن بایرن در این دیدار به علت مصدومیت غایب هستند، برای ناگلزمن اهمیتی ندارد.

به جز بایرن ۱۲ امتیازی، اینتر ۷ امتیاز دارد و بارسا با ۴ امتیاز در رده سوم است.

ترکیب احتمالی بارسلونا و بایرن مونیخ

ترشتگن، بیرین، کونده، آلونسو و بالده مردان فاز دفاعی بارسا را تشکیل می‌دهند و دی‌یونگ، بوسکتس و پدری در فاز میانی انجام وظیفه می کنند‌‌. در خط حمله نیز رافینیا، لواندوفسکی و دمبله حضور خواهندداشت.

در آن سو، اولریچ، دیویس، اوپامکانو، دلیخت، پاوارد، موسیالا، کومان، مولر، گنبری، مانه و  کیمیچ و گورتزکا برای بایرن احتمالا به میدان خواهندرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->